یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

فايرفاکس براي کاربرانش دردسرساز شد

فايرفاکس

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹:۰۰


به نظر مي‌رسد که تمامي افزونه‌هاي نصب شده کاربران بر مرورگر اينترنتي فايرفاکس غيرفعال شده است.

ticnews- اگر شما نيز جز آن دسته از کاربراني هستيد که متوجه شده‌ايد برخي از افزونه‌هاي نصب شده بر مرورگر اينترنتي فايرفاکس از کار افتاده‌اند، بدانيد که تنها نيستيد، چراکه اخبار و گزارش‌هاي زيادي از سوي کاربران اين مرورگر منتشر شده است که نشان از غيرفعال شدن افزونه‌هاي فايرفاکس دارد.

به نظر مي‌رسد که اين مشکل تحت تأثير يک نقص فني و آسيب پذيري جديد به وجود آمده است و موجب شده بسياري از کاربران در سراسر جهان نتوانند افزونه‌هاي موردنظر خود را حتي بعد از آنکه بي دليل غيرفعال شده است، مجدداً نصب و راه اندازي کنند.

آنها در شبکه‌هاي اجتماعي خود در اين باره نوشته‌اند: حتي در صورتي که سعي مي‌کنيم دوباره افزونه‌هاي موردنظر خود را نصب و راه اندازي کنيم، با پيام متفاوتي مواجه خواهيم شد و افزونه‌ها همچنان غيرفعال باقي خواهند ماند.

حال آنها منتظرند تا مشکل غيرفعال شدن افزونه‌ها براي همه کاربران حل شود که اين کار مستلزم پيگيري شرکت موزيلا به عنوان توسعه دهنده برنامه مرورگر اينترنتي فايرفاکس خواهد بود.

بر اساس گزارش وب سايت phonearena، اين شرکت نيز با انتشار بيانيه‌اي ضمن عرض پوزش از کاربرانش، اعلام کرده که با بهره‌گيري از متخصصان فني و کارشناسان فعال در اين شرکت سعي دارد هرچه سريع‌تر به برطرف سازي مشکل مذکور بپردازد و براي حل آن يک نسخه به‌روزرساني همراه با يک وصله نرم افزاري ارائه دهد.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو